Пандемія змінює звички та навіть традиції. Але як саме? В якій мірі люди готові поступитися звичним? Ось, скажімо, питання весілля. Збиратися великими компаніями небезпечно. Так, в деяких країнах є послаблення, але загалом ситуація все ще карантинна. То що, не одружуватися? Відкласти на невизначений термін? Не святкувати?
Нам здається, що трендом можуть бути онлайн-весілля. Тим паче, що в них зможуть взяти участь родичі з інших країн, які не можуть подорожувати через ковідні обмеження. Чи так це, чи увійде таке в моду побачимо, але здається, це непоганий варіант. Гості перед камерою з обладнанням передачі якісного звуку. Молодята також. Радіють, святкують, вітають, танцюють. Чому б і ні? Тим більше, що сучасне обладнання дозволяє це робити. Зум зустрічі з петлічними мікрофонами стали звичними. То і весілля з бездротовими радіосистемами, з мікрофонами, які не порушують концепцію святкового вбрання може бути класним і єднати родичів і друзів по всьому світу. І головне - це може бути безпечно.
На фото на молодятах Saramonic BLINK 500 B1W PRO. Детальніше про ці диво-девайси тут
Колись у 2016 році мені пощастило відвідати фабрику та офіс компанії Sennheiser у Ганновері. Чудова екскурсія заслуговує на окремий репортаж, але зараз я згадав дещо конкретне. Тоді нам було зроблено тренінг та різноманітні презентації по продукції Sennheiser, і перед однією з таких презентацій було сказано наступне: Так, нові навушники, радіосистеми, цифрова ера бездротової передачі аудіо - це важливий напрямок розробок компанії Sennheiser, але є дещо таке, на чому ми зараз концентруємо свою увагу більше. Уявіть собі як ви повертаєтесь додому з роботи, вмикаєте відео панель, обираєте концерт виконавця, купуєте квиток на те місце, звідки побажаєте насолоджуватись шоу, одягаєте спеціальний шолом...І потрапляєте у віртуальну реальність, яка не відрізняється від реальної своїми враженнями. В залежності від місця вказаного на квитку ви бачите картинку перед собою та відчуваєте звук. Якщо ви хочете драйву, ви відчуваєте тиск звуку від порталів та моніторної лінії, наче знаходитесь у фан-зоні під сценою. А можливо ви побажаєте насолодитись концертом з балкона, тоді вам у навушники подається звучання що змодельовано саме з цього місця, з відчутною реверберацією конкретного залу, з більшим ефектом простору. Все це - наше майбутнє, і компанія Sennheiser хоче бути піонерами цього напрямку - створення акустичних середовищ Virtual Reality.
Ще на початку 80х, коли було створено мікрофон Neumann KU100, який давав можливість записати звук у бінауральному форматі, людство відчуло присмак 3Д звуку. У 2015 було анонсовано випуск на ринок новий мікрофон AMBEO VR MIC , а тепер зроблено новий крок у цьому напрямку : Sennheiser Group завершила операцію з придбання контрольного пакету акцій Dear Reality GmbH.
Dear Reality - провідний розробник апаратних і програмних платформ для роботи з імерсивним звуком. Визнання компанії приніс dearVR PRO, універсальний і багатофункціональний плагін для обробки бінаурального й багатоканального аудіо, що вже не перший рік користується величезною популярністю у професійних звукорежисерів, саунд-інженерів, у фахівців бродкастингових компаній і музикантів. Одна з найновіших розробок компанії - це dearVR SPATIAL CONNECT, створений в рамках партнерської програми Sennheiser AMBEO, унікальний набір програмних інструментів для мікшування VR-аудіо у VR-середовищі, що оптимізований для застосування в тому числі й на цифрових робочих станціях Nuendo 10 DAW.
Ця новина дає нам розуміння, що прагнення Sennheiser створити дійсно віртуальне середовище, що буде наближено до реального, має перспективу та наше майбутнє.
Для задач інтерв'ю або репортажу цілком згодяться і стандартні вокальні мікрофони, але саме мікрофони для репортерів сконструйовані з урахуванням специфіки задач. Вони мають, як правило, більш довгу рукоятку, поліпшену конструкцію вітрозахисту та оптимізовану частотну характеристику. Ми спробували порівняти дві моделі: Sennheiser MD46та Rode Reporter, які популярні на ринку, я б сказав навіть безальтернативні на сьогоднішній день. Подробиці у відеоролику.
Робочі будні. Дзвінок від клієнта. Йому потрібно озвучити конференц-хол. Я готуюся записати умови задачі, смакую широкий політ фантазії за побажаннями при обмеженому бюджеті. Так і уявляю, як він на іншому кінці слухавки загинає пальці: - значить так ... що б ось у нас в кожному приміщенні, в кожній зоні було своє регулювання гучності, і ще кілька джерел звуку у нас буде: пейджинг, оголошення, радіо, ТБ, MP3, і що б персонал в кожному приміщенні міг обрати потрібне джерело. І щоб пожежну сигналізацію якось пов'язати з цим. - керування з планшета, дистанційно через IP? - ні, не обов'язково - чи є компетентний персонал для керування всім цим? - у нас зазвичай цим або завгосп або IT-шник займається, я думаю якщо їм пояснити де яка кнопка - зрозуміють. Ах да .. у нас ще є зал для заходів, він на 300 осіб, ну як окрема зона виходить, там конференції проходять, презентації. І там мікрофони завжди свистять-гудуть, як-то вирішити це б .. - як думаєте, скільки коштує таке рішення, який бюджет? - я не знаю, але час такий ... золота серединка потрібна. Тисяч до 50 грн. - Добре) Ми подумаємо і оформимо рішення для вас, постараємося якомога швидше.
Я кладу слухавку та малюю в блокноті прямокутник з 12-ю відгалуженнями - 6 входів, 6 виходів. DBX ZonePro.
Neumann KU 100 - спеціальний мікрофон для створення об`ємних ( бінауральних) записів. Сам мікрфон створено у вигляді людської голови, всередені якої знаходяться мікрофони, що передають реалістичну картину звукового оточення. Техніку бінаурального запису активно розробляли ще у 80х роках, зараз вона дуже популярна при запису оркестрів, кіно, спецефектів до компютерних ігор тощо. Neumann були одними з піонерів цієї технологіі, а приклад нижче не є цілком показовим, він просто креативний. Дійсно цікаві приклади використання бінауральної технологіі будут дещо згодом. СЛУХАТИ В НАВУШНИКАХ !!!
Sennheiser D1 - это современная концепция радиосистем для передачи аудио, которая стала актуальна в последние годы, благодаря как строгим требованиям законов к использованию радиочастотного эфира, так и как ответ на запросы современных пользователей. Эти системы многими воспринимаются насторожено, как и все новое, но все же у них есть ряд неоспоримых преимуществ и исключительных достоинств, которые делают их лучшим выбором для использования на малых площадках и в быту. Смотрите ролик ниже, делайте выбор, а мы всегда готовы помочь в этом. D1 - это удобно, качественно и современно.
Об этом бренде мало говорят в местных профессиональных кругах, но я давно обратил на него внимание. Их стенды на Musicmesse выглядели весьма привлекательно, и интуитивно я чувствовал, что Lewitt делают интересную продукцию. А недавно мой друг познакомил меня с интересным видео, где известный звукорежиссер и блогер Уоренн Хьюарт знакомит зрителей с одной из моделей этого бренда – студийным микрофоном Lewitt LCT 440 Pure , сравнивая его с иконой индустрии Neumann U47.
И в этом сравнении микрофон от Lewitt выглядит очень убедительно, так убедительно, что возникает вопрос: а может чудеса действительно существуют, и микрофон за 270$ может конкурировать с микрофоном за $6000? Мне захотелось прояснить для себя ответ, и, вооружившись образцами микрофонов разных брендов, в том числе и Lewitt, мы на студии Happy Records сделали их сравнение и тест.
Нещодавно один з наших клієнтів поставив завдання: в найкоротший термін запропонувати йому навушники топ рівня. Вимоги до навушників: добре звучать, бездротові, з активною системою пригнічення зовнішнього шуму, зручні для подорожей. Ринок пропонує не так вже й багато рішень за цих умов, але, тим не менш, є з чого вибрати. Проаналізувавши ситуацію, ознайомившись з варіантами, я зупинив вибір на двох моделях відомих виробників:Sennheiser PXC550, що вже заслужили добру репутацію, і Bowers & Wilkins PX Wireless.Обидва варіанти знаходяться в одній ціновій категорії близько 12000-13000 грн, але інтриги додавало те, що рішення від Bowers & Wilkins є новинкою. PX Wireless - це модель осені 2017 року і вперше потрапила в Україну саме в грудні цього року. В мережі є багато оглядів, я думаю, кожен допитливий зможе знайти описані експертами (в тому числі і зацікавленими) переваги і недоліки. Тому моє враження стисле, залишається вельми суб'єктивним і ситуаційним, оскільки для тесту і порівняння у мене було вкрай мало часу - буквально 1 година перед зустріччю з потенційним покупцем.
Разом із Saramonic International Co.Ltd вітаємо вас із святами, що наближаються : Новим Роком та Різдвом ! Бажаємо здійснення мрій! Дякуємо всім клієнтам, друзям за вашу увагу та довіру !
Недавно состоялся один интересный эксперимент. Один из наших клиентов захотел послушать у себя на локации в г.Херсон линейный массив D.A.S. Audio серии EVENT208A. Просьба вполне понятная, ведь оценить все достоинства и недостатки апарата только лишь руководствуясь табличными характеристиками, статьями в прессе и короткими прослушиваниями в других локациях – не совсем объективно. Хочется примерить именно на себя, на свой зал и под свои задачи. Зал,к слову, был не простой. Большая кубатура дополнялась огромным куполообразным сводом прямо над сценой, имелась так же зона балконов 2-го этажа. Помня о поговоре «все познается в сравнении» , так же запланировалось участие еще одного конкурсанта – аналогичного массива от компании DB Technologies серии DVA T4.
Ученье – свет, а неучение – звук. Есть такая шутливая поговорка в профессиональной среде. Да, конечно же это шутка, но есть в ней определенная доля истины. Световой дизайн требует как технических, так и эстетических талантов. И это оборудование уж никак не проще в эксплуатации в сравнении со звуковым, и пульты управления светом по архитектуре не уступают современным цифровым звуковым консолям, а-то и превосходят последние в плане «навороченности», за счет встроенных 3D визуализаторов. Но парадокс в том, что «свету» нигде в Украине не учат. И если в Киеве есть кафедра звукорежиссуры, то соответственного курса в ВУЗах по специальности «художник по свету, светотехник, светорежиссер и т.п.» просто нет.